EmailTwitterFacebook

ZOA

ZOA werkt in vijftien landen op drie continenten. ZOA biedt hulp aan mensen die getroffen zijn door een natuurramp of gewapend conflict.

ZOA draagt bij aan een nieuw perspectief van Hoop waarin mensen in waardigheid en onderling vertrouwen samenwerken aan hun toekomst. Samen met de getroffen gemeenschappen werkt ZOA aan verder Herstel totdat zij weer in hun eigen levensonderhoud kunnen voorzien. Het christelijk geloof is onze motivatie.

Reis Uganda januari 2019

Samen met ZOA is Pharus op bezoek geweest in Uganda om de impact van twee prachtige projecten te bezoeken. In totaal zijn er vijf scholen gebouwd inclusief slaapgebouwen voor leerkrachten en leerlingen. Daarnaast is ruim 17.000 hectare land beschreven en zijn die landrechten aan 10.000 gezinnen teruggegeven. Onderstaande video geeft een overzicht van deze prachtige reis.

Reis Cambodja oktober 2018

Samen met CIDO is stichting Pharus op bezoek in Cambodja om het project in noord-west Cambodja te bezoeken. Hieronder houden we jullie op de hoogte van de ervaringen tijdens deze reis.

"De reis vanuit Nederland is goed verlopen. Tot zaterdag zullen we in Siem Riep verblijven. We zullen een aantal projecten gaan bezoeken die in het noord-westen van Cambodja liggen. Hier zijn dorpen ondersteund waar is geïnvesteerd in landbouw, irrigatie en sanitatie. Onderstaand filmpje laat een aantal projecten zien die de afgelopen jaren door Pharus zijn gefinancierd en door de organisatie CIDO in Cambodja zijn uitgevoerd."  Aldus Piet Mars

Hieronder een overzicht van een dag op bezoek bij de projecten van CIDO in noord-west Cambodja, een indrukwekkende dag!

Fotogalerij

Voortgang projecten